Gradian verkkokirjasto

Oppimisen vallankumous : uusien oppimistapojen maailma
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Dryden, Gordon.
Yhtenäistetty nimeke
  • The learning revolution, suomi
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Oppimisen vallankumous : uusien oppimistapojen maailma
Julkaistu
  • Tietosanoma, Helsinki : 2002 (Pieksämäki : RT-print)
National Library of Medicinen (NLM) luokituskoodi
  • L
UDK-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Painos
  • 2. uud. laitos.
Ulkoasutiedot
  • 535 sivua : kuvitettu ; 26 cm
Yleinen huomautus
  • Lisäpainokset: 2., uud. laitos, 2 p.
Huomautus sisällöstä
  • 1. Tulevaisuus, 16 tärkeää suuntausta, jotka muovaavat huomispäivän maailmaa -- 12. Miksi ei paras?, 13 askelta uuden vuosisadan oppivaa yhteiskuntaa kohti -- 3. Tutustu hämmästyttäviin aivoihisi, sinulla on päässäsi maailman tehokkain tietokone -- 4. Itseopiskelijan opas, 20 ensimmäistä tapaa oppia mitä tahansa paremmin, nopeammin ja helpommin -- 5. Miten kehitetään hyviä ideoita, uusi tapa opettaa itsellesi tai opiskelijoille luovaa ajattelua -- 6. Aivan alusta asti, miten saada älykkäämpiä lapsia -- 7. Ratkaisevat vuodet, miten kehität lapsesi älykkyyttä syntymästä kymmenen vuoden ikään -- 8. Oppimisen salaisuus, miten saada ihmiset menestymään sekä koulutuksessa että liike-elämässä -- 9. Todellinen oppiminen, uuden vuosisadan tienviittoja huomisen opettajille ja kouluttajille -- 10. Toimi omalla tavallasi, miten löydät oman oppimistapasi ja käytät älykkyytesi kaikkia puolia -- 11. Nopeaa apua hitaasti edistyville, maailman parhaat tukiopetusmenetelmät ja niiden onnistumisen syyt -- 12. Ratkaisu koulunkäynnin keskeyttämisen ongelmaan, tyydytystä oppimisesta, ei huumeista, jengeistä ja rikoksista -- 13. Huomispäivän koulut, 12 vaihetta koulutusjärjestelmän muuttamiseksi -- 14. Huomisen liikemaailma, suuret kasvumahdollisuudet "oppivalle organisaatiolle" -- 15. Nyt on sinun vuorosi! miten mikä tahansa maa voi johtaa oppimisen vallankumousta - niin voit sinäkin.
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms.
  • Kaikkien ja kaikenikäisten on mahdollista oppia melkein mitä tahansa, jopa 5-20 kertaa tavanomaista nopeammin ja 10-100 kertaa tehokkaammin. Tarvittavat oppimismenetelmät ovat yksinkertaisia, hauskoja ja terveeseen järkeen perustuvia - ja ne toimivat. Teos kertoo miten tämä kaikki voidaan tehdä. Kirjassa käsitellään ihmisen lähes rajatonta oppimiskykyä sekä selostetaan uusia oppimis- ja opetustekniikoita.
Asiasana
Asiasana - Kontrolloimaton
Henkilönnimi
  • Vos, Jeannette, kirjoittaja.
  • Salminen, Raimo.
  • Ketola, Veli-Pekka, kääntäjä.
Yhteisönnimi
  • Tietosanoma (yhtiö), kustantaja.
ISBN
  • 951-885-199-9
*00009601cam a2201561 i 4500
*0015958
*00520220428162452.0
*008020503s2002    fi |||||||||||||||||fin| 
*015  $afx703864$2skl
*020  $a951-885-199-9$qsidottu
*0248 $aA0663252
*035  $a(FI-MELINDA)004852842
*040  $aFI-NL$bfin
*0411 $afin$heng
*042  $afinb
*060 4$aL
*080  $a159.9
*080  $a159.95
*080  $a159.953
*080  $a37
*080  $a37.015
*080  $a37.02
*080  $a371.3
*080  $a159.94/.95$21974/fin/fennica
*080  $a37.013
*084  $a38$2ykl
*084  $a38.2$2ykl
*084  $a38.3$2ykl
*084  $a38.6$2ykl
*084  $a14.12$2ykl
*1001 $aDryden, Gordon.
*24014$aThe learning revolution,$lsuomi
*24510$aOppimisen vallankumous :$buusien oppimistapojen maailma /$cGordon Dryden & Jeannette Vos ; suomentanut Veli-Pekka Ketola Raimo Salmisen ensimmäisen laitoksen suomennoksen pohjalta.
*250  $a2. uud. laitos.
*260  $aHelsinki :$bTietosanoma,$c2002$e(Pieksämäki :$fRT-print)
*300  $a535 sivua :$bkuvitettu ;$c26 cm
*336  $ateksti$btxt$2rdacontent
*337  $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338  $anide$bnc$2rdacarrier
*500  $aLisäpainokset: 2., uud. laitos, 2 p.
*5050 $a1. Tulevaisuus, 16 tärkeää suuntausta, jotka muovaavat huomispäivän maailmaa -- 12. Miksi ei paras?, 13 askelta uuden vuosisadan oppivaa yhteiskuntaa kohti -- 3. Tutustu hämmästyttäviin aivoihisi, sinulla on päässäsi maailman tehokkain tietokone -- 4. Itseopiskelijan opas, 20 ensimmäistä tapaa oppia mitä tahansa paremmin, nopeammin ja helpommin -- 5. Miten kehitetään hyviä ideoita, uusi tapa opettaa itsellesi tai opiskelijoille luovaa ajattelua -- 6. Aivan alusta asti, miten saada älykkäämpiä lapsia -- 7. Ratkaisevat vuodet, miten kehität lapsesi älykkyyttä syntymästä kymmenen vuoden ikään -- 8. Oppimisen salaisuus, miten saada ihmiset menestymään sekä koulutuksessa että liike-elämässä -- 9. Todellinen oppiminen, uuden vuosisadan tienviittoja huomisen opettajille ja kouluttajille -- 10. Toimi omalla tavallasi, miten löydät oman oppimistapasi ja käytät älykkyytesi kaikkia puolia -- 11. Nopeaa apua hitaasti edistyville, maailman parhaat tukiopetusmenetelmät ja niiden onnistumisen syyt -- 12. Ratkaisu koulunkäynnin keskeyttämisen ongelmaan, tyydytystä oppimisesta, ei huumeista, jengeistä ja rikoksista -- 13. Huomispäivän koulut, 12 vaihetta koulutusjärjestelmän muuttamiseksi -- 14. Huomisen liikemaailma, suuret kasvumahdollisuudet "oppivalle organisaatiolle" -- 15. Nyt on sinun vuorosi! miten mikä tahansa maa voi johtaa oppimisen vallankumousta - niin voit sinäkin.
*520  $aKaikkien ja kaikenikäisten on mahdollista oppia melkein mitä tahansa, jopa 5-20 kertaa tavanomaista nopeammin ja 10-100 kertaa tehokkaammin. Tarvittavat oppimismenetelmät ovat yksinkertaisia, hauskoja ja terveeseen järkeen perustuvia - ja ne toimivat. Teos kertoo miten tämä kaikki voidaan tehdä. Kirjassa käsitellään ihmisen lähes rajatonta oppimiskykyä sekä selostetaan uusia oppimis- ja opetustekniikoita.
*650 7$aoppiminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
*650 7$aoppimistyylit$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7416
*650 7$aoppimiskyky$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11792
*650 7$aoppimisvalmiudet$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9706
*650 7$aopiskelutekniikka$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7417
*650 7$ajatkuva koulutus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14966
*650 7$aelinikäinen oppiminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6262
*650 7$atietokoneavusteinen oppiminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7221
*650 7$aopetusmenetelmät$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p988
*650 7$aoppimispsykologia$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p15202
*650 7$akasvatus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p476
*650 7$aoppimisprosessi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5103
*650 7$akoulutus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p84
*650 7$aitseopiskelu$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14362
*650 7$aaikuisopetus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p13283
*650 7$atulevaisuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p817
*650 7$aoppimisvaikeudet$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5302
*650 7$aaivot$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7040
*650 7$akoulut$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p386
*650 7$aoppiva organisaatio$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9728
*650 7$aliike-elämä$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2438
*650 7$alapsen kehitys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2125
*650 7$aoppimiskokemukset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p16215
*650 7$aaikuiset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5590
*650 7$aluovuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8311
*650 7$aopetustaito$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11284
*650 7$apsykologia$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1632
*650 7$akasvatustiede$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4537
*650 7$aopiskelu$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4781
*650 7$aongelmanratkaisu$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6006
*650 7$atukiopetus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2629
*650 7$akoulutusjärjestelmät$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p248
*650 7$amultimedia$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p12828
*650 7$ayritykset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3128
*650 7$amuisti (kognitio)$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2607
*650 7$aelämänkaari$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3313
*650 7$akehittäminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4230
*650 7$aharjoittelu$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p26412
*650 7$aaikuiskoulutus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p300
*650 7$aundervisningsmetoder$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p988
*650 7$ainlärningspsykologi$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p15202
*650 7$afostran$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p476
*650 7$ainlärningsprocess$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5103
*650 7$autbildning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p84
*650 7$asjälvstudier$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14362
*650 7$avuxenundervisning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p13283
*650 7$aframtid$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p817
*650 7$ainlärningssvårigheter$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5302
*650 7$ahjärna$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7040
*650 7$askolor (läroanstalter)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p386
*650 7$alärande organisation$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9728
*650 7$aaffärsliv$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2438
*650 7$abarnets utveckling$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2125
*650 7$ainlärningserfarenheter$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p16215
*650 7$avuxna$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5590
*650 7$akreativitet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8311
*650 7$aundervisningsförmåga$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11284
*650 7$apsykologi$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1632
*650 7$apedagogik (vetenskaper)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4537
*650 7$aatt studera$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4781
*650 7$aproblemlösning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6006
*650 7$astödundervisning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2629
*650 7$autbildningssystem$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p248
*650 7$amultimedia$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p12828
*650 7$aföretag$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3128
*650 7$ainlärning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
*650 7$ainlärningsstilar$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7416
*650 7$ainlärningsförmåga$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11792
*650 7$ainlärningsförutsättningar$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9706
*650 7$astudieteknik$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7417
*650 7$akontinuerlig utbildning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14966
*650 7$alivslångt lärande$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6262
*650 7$adatorstödd inlärning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7221
*650 7$aminnet (kognition)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2607
*650 7$alevnadslopp$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3313
*650 7$autveckling (verksamhet)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4230
*650 7$aträning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p26412
*650 7$avuxenutbildning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p300
*650 7$akoulutus$2soto$0http://www.yso.fi/onto/soto/p558
*653  $aoppimistavat
*653  $aoppimis- ja opetustekniikka
*653  $aoppimismenetelmät
*7001 $aVos, Jeannette,$ekirjoittaja.
*7001 $aSalminen, Raimo.
*7001 $aKetola, Veli-Pekka,$ekääntäjä.$0(FI-ASTERI-N)000149748$0(FI-ASTERI-N)000149748
*7102 $aTietosanoma (yhtiö),$ekustantaja.$0(FI-ASTERI-N)000216279
*901  $b240$5FENNI$c20200525104222.0
*902  $ab$5FENNI
*908  $afin
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Kuvausta ei toistaiseksi saatavana

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
25357Saatavana Kukkulan kirjasto - Priimus-kokoelma159.9