Gradian verkkokirjasto

Elintarvikeyrityksen brändin rakentaminen
Muistilista on tyhjä
Vis
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Elintarvikeyrityksen brändin rakentaminen
Julkaistu
  • ProAgria Maaseutukeskusten Liitto, [Vantaa] : 2008.
UDK-luokituskoodi
Ulkoasutiedot
  • 94 s.
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa
  • Tieto tuottamaan, ISSN 0357-7295 ; 125
  • Tieto tuottamaan, ISSN 0357-7295 ; 125
Yleinen huomautus
  • Myös verkkojulkaisuna.
Asiasana
Henkilönnimi
  • Raijas, Sara.
  • Harmoinen, Taina.
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke
  • Tieto tuottamaan, 0357-7295 ; 125.
ISBN
  • 978-951-808-158-9
*00001115nam a22003494a 4500
*0016845
*00520200525075458.0
*008081201s2008\\\\fi\||||||||||\||||||fin|c
*020  $a978-951-808-158-9
*035  $a16797
*035  $a(PrettyLib)0000016797
*0410 $afin
*080  $aUDK:664
*24500$aElintarvikeyrityksen brändin rakentaminen /$cSara Raijas, Taina Harmoinen (toim.).
*260  $a[Vantaa] :$bProAgria Maaseutukeskusten Liitto,$c2008.
*300  $a94 s.
*4901 $aTieto tuottamaan,$x0357-7295 ;$v125
*4901 $aTieto tuottamaan,$x0357-7295 ;$v125
*500  $aMyös verkkojulkaisuna.
*650 7$aelintarvikeala$2ysa
*650 7$ayritykset$2ysa
*650 7$abrandit$2ysa
*650 7$atuotteet$2ysa
*650 7$atuotekehitys$2ysa
*650 7$apalvelut$2ysa
*650 7$astrategia$2ysa
*650 7$amarkkinointiviestintä$2ysa
*7001 $aRaijas, Sara.
*7001 $aHarmoinen, Taina.
*8102 $aTieto tuottamaan,$x0357-7295 ;$v125
*830 0$aTieto tuottamaan,$x0357-7295 ;$v125.
*852  $lELINTARVIKEYRITYKSEN
*979  $a0000016797
*999  $aMikroMarc$b[Kirja]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Brändi tuottaa asiakkaalle mielleyhtymiä jotka vaikuttavat tuotteen tai palvelun kokemiseen itselle oikeana valintana. Myös pieni ja keskisuuri yritys voi omilla toimillaan vaikuttaa myönteiseen tunnettuuteen ja vahvistaa asiakasuskollisuutta - siis rakentaa brändiä. Elintarvikeyrityksen brändin rakentaminen -kirjassa kerrotaan kuinka omasta tuotteesta tai palvelusta voi määrätietoisesti rakentaa brändin tai kuinka jo olemassa olevaa brändiä voi vahvistaa. Opas lähtee liikkeelle suunnittelusta ja strategian valinnasta joka on perustana kanavavalinnalle: myynkö tuotteitani suoraan kuluttajalle vai tavoittelenko keskusliikejakelua? Kirjaan on koottu myös tavaran toimittamiseen liittyvät pelisäännöt ja käytännöt eri kanavavaihtoehdoissa. Opas kertoo lisäksi asiakaslähtöisestä tuotekehityksestä ja pakkauksen merkityksestä tuotteiden erilaistamisessa. Siihen on koottu keinoja joilla tuotteeseen liittyvien ominaisuuksien näkyvyyttä voi vahvistaa markkinointiviestinnällä. Kirjassa on myös brändin rakentamisessa onnistuneiden p&k-yritysten menestystarinoita.

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
30125Saatavana Kukkulan kirjasto - Priimus-kokoelma664