Henkilönnimi
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö Myymäläympäristö elämysten tuottajana : myymäläsuunnittelun työkalupakki
Muut nimekkeet Myymäläsuunnittelun työkalupakki
Julkaistu Talentum, Helsinki : 2008 ([Hämeenlinna] : Karisto)
UDK-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot 229 sivua : kuvitettu ; 22 cm
Huomautus sisällöstä 1. Elämysmarkkinointi. -- 2. Kuluttaja myymälässä. -- 3. Myymäläympäristö ja sen vaikutus kuluttajaan. -- 4. Myymäläympäristön trendejä. -- 5. Elämysshoppailun laajennettu teoreettinen viitekehys.
Asiasana
Asiasana - Kontrolloimaton
Kontrolloimaton nimeke Myymäläsuunnittelun työkalupakki.
ISBN
*00004595cam a2200949 i 4500
*0017105
*00520220504112222.0
*008080317s2008 fi |||||||||||||||||fin|
*015 $afx879230$2skl
*020 $a978-952-14-1313-1$qsidottu
*0248 $aA1247841
*035 $a(FI-MELINDA)004852713
*040 $aFI-NL$bfin
*0410 $afin
*042 $afinb
*072 7$a75.2$2kkaa
*080 $a65.012.2
*080 $a658.87
*080 $a658.871
*080 $a658.89
*080 $a339$21974/fin/fennica
*080 $a658.8$21974/fin/fennica
*080 $a366
*080 $a366.1
*084 $a69.3$2ykl
*1001 $aMarkkanen, Susanne,$0(FI-ASTERI-N)000131270
*24510$aMyymäläympäristö elämysten tuottajana :$bmyymäläsuunnittelun työkalupakki /$cSusanne Markkanen.
*2463 $aMyymäläsuunnittelun työkalupakki
*260 $aHelsinki :$bTalentum,$c2008$e([Hämeenlinna] :$fKaristo)
*300 $a229 sivua :$bkuvitettu ;$c22 cm
*336 $ateksti$btxt$2rdacontent
*337 $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338 $anide$bnc$2rdacarrier
*5050 $a1. Elämysmarkkinointi. -- 2. Kuluttaja myymälässä. -- 3. Myymäläympäristö ja sen vaikutus kuluttajaan. -- 4. Myymäläympäristön trendejä. -- 5. Elämysshoppailun laajennettu teoreettinen viitekehys.
*650 7$amyymälät$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1132
*650 7$ashoppailu$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8575
*650 7$aelämyksellisyys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p20773
*650 7$asuunnittelu$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1377
*650 7$asisustus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9426
*650 7$amarkkinointi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
*650 7$amielikuvat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1490
*650 7$akuluttajakäyttäytyminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8576
*650 7$aostokäyttäytyminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8573
*650 7$aostaminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10366
*650 7$akuluttajat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1397
*650 7$aelämys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3211
*650 7$avähittäiskauppa$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14002
*650 7$asisustussuunnittelu$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8024
*650 7$akonseptisuunnittelu$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p22690
*650 7$atrendit$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10137
*650 7$atilat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3602
*650 7$atuotesijoittelu$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1233
*650 7$aeläytyminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p26895
*650 7$amyynti$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p15269
*650 7$amyyntityö$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p15971
*650 7$ainköp$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10366
*650 7$akonsumenter$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1397
*650 7$aupplevelse$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3211
*650 7$adetaljhandel$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14002
*650 7$ainredning splanering$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8024
*650 7$akonceptplanering$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p22690
*650 7$atrender$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10137
*650 7$alokaler$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3602
*650 7$aaffärer$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1132
*650 7$ashopping$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8575
*650 7$aupplevelserikedom$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p20773
*650 7$aplanering$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1377
*650 7$ainredning (verksamhet)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9426
*650 7$amarknadsföring$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
*650 7$aföreställningar (uppfattningar)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1490
*650 7$akonsumentbeteende$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8576
*650 7$aköpbeteende$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8573
*650 7$aproduktplacering$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1233
*650 7$ainlevelse$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p26895
*650 7$aförsäljning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p15269
*650 7$aförsäljningsarbete$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p15971
*653 $aConsumer behavior.
*653 $aslow shopping
*7400 $aMyymäläsuunnittelun työkalupakki.
*901 $aMU20080319$5FENNI
*908 $afin
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Kirja johdattelee elämysmarkkinoinnin saloihin ja kurkistaa ostotilanteeseen. Se analysoi yksityiskohtaisesti myymäläympäristön eri osatekijöitä esitellen lukuisia esimerkkejä maailmalta mitä erilaisimmista onnistuneista myymäläympäristöratkaisuista sekä kuvailee myymälöiden tulevaisuuden kehitystä. Palvelutaloudesta on siirrytty elämystalouteen - älä jää jälkeen kehityksestä!