Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
Julkaistu Niilo Mäki instituutti, Jyväskylä : 2009 (Eura : Eura Print)
UDK-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot 71 sivua : kuvitettu ; 30 cm
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa Kummi : arviointi-, opetus- ja kuntoutusmateriaaleja, ISSN 1459-0301 ; 6
Yleinen huomautus Lisäpainokset: 2. p. 2011. - 3. p. 2012. Myös ruotsiksi nimellä Läsförståelse : teorier och övningar.
Asiasana
Henkilönnimi Luotoniemi, Emilia. Numminen, Heli. Vedenkannas, Ulla. Sokka, Laura,
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke Kummi : arviointi-, opetus- ja kuntoutusmateriaaleja, 1459-0301 ; 6.
ISBN
*00003411cam a2200757 i 4500
*0018915
*00520230405114431.0
*008091105s2009 fi |||| |00| 0|fin|
*015 $afx928149$2skl
*020 $a978-951-39-3493-4$qkierreselkä
*0248 $aA1430014
*035 $a(FI-MELINDA)005258369
*040 $aFI-NL$bfin
*0410 $afin
*042 $afinb
*072 7$a57$2kkaa
*080 $a159.94/.95$21974/fin/fennica
*080 $a376$21974/fin/fennica
*080 $a159.953
*084 $a14.12$2ykl
*084 $a38.55$2ykl
*084 $a38.55$2kkaa
*24500$aMuistan, siis osaan! /$cEmilia Luotoniemi, Heli Numminen, Laura Sokka, Ulla Vedenkannas.
*260 $aJyväskylä :$bNiilo Mäki instituutti,$c2009$e(Eura :$fEura Print)
*300 $a71 sivua :$bkuvitettu ;$c30 cm
*336 $ateksti$btxt$2rdacontent
*337 $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338 $anide$bnc$2rdacarrier
*4901 $aKummi : arviointi-, opetus- ja kuntoutusmateriaaleja,$x1459-0301 ;$v6
*500 $aLisäpainokset: 2. p. 2011. - 3. p. 2012.
*500 $aMyös ruotsiksi nimellä Läsförståelse : teorier och övningar.
*594 $a1.-2. p. puuttuvat kansalliskokoelmasta$5FENNI
*650 7$amuisti (kognitio)$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2607
*650 7$alapset (ikäryhmät)$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4354
*650 7$anuoret$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11617
*650 7$aoppiminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
*650 7$aoppimisvaikeudet$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5302
*650 7$aarviointi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7413
*650 7$atukeminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9131
*650 7$aerityisopetus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6984
*650 7$akuntoutus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3320
*650 7$aharjoitukset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p13335
*650 7$aerityisoppilaat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p12623
*650 7$atoimintakyky$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10213
*650 7$aminnet (kognition)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2607
*650 7$abarn (åldersgrupper)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4354
*650 7$aungdomar$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11617
*650 7$ainlärning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
*650 7$ainlärningssvårigheter $2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5302
*650 7$autvärdering$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7413
*650 7$astödjande$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9131
*650 7$aspecialundervisning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6984
*650 7$arehabilitering$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3320
*650 7$aövningar$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p13335
*650 7$aspecialelever$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p12623
*650 7$afunktionsförmåga$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10213
*7001 $aLuotoniemi, Emilia.
*7001 $aNumminen, Heli.$0(FI-ASTERI-N)000111595
*7001 $aVedenkannas, Ulla.
*7001 $aSokka, Laura,$0(FI-ASTERI-N)000136467
*830 0$aKummi : arviointi-, opetus- ja kuntoutusmateriaaleja,$x1459-0301 ;$v6.
*901 $b583$5FIKKA$c20230405114431.0
*908 $afin
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
MUISTAN - SIIS OSAAN antaa perustietoa muistin ja oppimisen perusasioista sekä käytännön ohjeita muistin arviointiin ja harjaannuttamiseen. Kirjan ensimmäisessä osassa kuvataan muistiteorioiden ja pienten tapauskuvausten kautta muistin toimintaa sekä sen yhteyttä oppimiseen. Toisessa osassa pohditaan muistin arviointia sekä arjen tilanteiden että psykologin tutkimuksen kannalta. Kolmannessa osassa käsitellään muistin toimintaa erilaisten oppimisvaikeuksien näkökulmasta ja kirjan lopussa annetaan käytännön esimerkkejä muistin tukemisesta. Kirja on tarkoitettu opettajien, erityisopettajien, terapeuttien ja psykologien käyttöön.