Henkilönnimi
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö Käytännön henkilöstöjohtaminen majoitus- ja ravintola-alalla
Julkaistu Restamark, Helsinki : 2011.
UDK-luokituskoodi
Painos 2. päivitetty ja tark. p.
Ulkoasutiedot
Asiasana
ISBN
*00001238nam a22003974a 4500
*0019369
*00520200525075509.0
*008110222s2011\\\\fi\||||||||||\||||||fin|c
*020 $a978-951-9185-74-3
*035 $a30667
*035 $a(PrettyLib)0000030667
*0410 $afin
*080 $aUDK:64.024
*1001 $aEräsalo, Ulla.
*24510$aKäytännön henkilöstöjohtaminen majoitus- ja ravintola-alalla /$cUlla Eräsalo.
*250 $a2. päivitetty ja tark. p.
*260 $aHelsinki :$bRestamark,$c2011.
*300 $a175 s.
*650 7$ahotelliala$2ysa
*650 7$aravintola-ala$2ysa
*650 7$ahenkilöstöjohtaminen$2ysa
*650 7$ahenkilöstösuunnittelu$2ysa
*650 7$arekrytointi$2ysa
*650 7$ahenkilöstöhankinta$2ysa
*650 7$atyöhönotto $2ysa
*650 7$atyösopimus$2ysa
*650 7$atyösuhde$2ysa
*650 7$aperehdyttäminen$2ysa
*650 7$atyöaika$2ysa
*650 7$apalkkahallinto$2ysa
*650 7$aviestintä$2ysa
*650 7$atiedotus$2ysa
*650 7$ahenkilöstö$2ysa
*650 7$akehittäminen$2ysa
*852 $lERÄSALO
*979 $a0000030667
*999 $aMikroMarc$b[Kirja]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Asiakaspalvelu on palveluyrityksen ydintoiminto: henkilökunta tekee bisneksen. Siksi henkilöstön johtamisessa onnistuminen on olennaisen tärkeää. Työehtosopimuksen säännökset ja tessin tarjoamat mahdollisuudet toiminnan tehostamiseen käydään kirjassa läpi selkeästi ja havainnollisesti. Niiden rinnalla käsitellään käytännönläheisesti henkilöstöjohtamisen eri osa-alueet. Aiheina mm. henkilöstö- ja työaikasuunnittelu, työsopimus ja työsuhde, palkka ja palkkahallinto sekä henkilöstön kehittäminen.