Gradian verkkokirjasto

Kirjasto 2012 : asiakkaan asialla
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Almgren, Päivi.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Kirjasto 2012 : asiakkaan asialla
Julkaistu
  • Avain, Helsinki : 2011.
UDK-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot
  • 271 s. : kuv., kartt. ; 21 cm.
Yleinen huomautus
  • Kohdeyhteisö: Yleisradio. Oulun kaupunginkirjasto - maakuntakirjasto. Espoon kaupunginkirjasto - maakuntakirjasto. Turun kaupunginkirjasto - Varsinais-Suomen maakuntakirjasto.
Asiasana
Henkilönnimi
  • Jokitalo, Päivi.
ISBN
  • 978-951-692-889-3
*00001522nam a22004454a 4500
*0019516
*00520200525075509.0
*008110325s2011\\\\fi\||||||||||\||||||fin|c
*020  $a978-951-692-889-3
*035  $a31004
*035  $a(PrettyLib)0000031004
*0410 $afin
*080  $aUDK:02
*084  $aYKL:02$2ykl
*1001 $aAlmgren, Päivi.
*24510$aKirjasto 2012 :$basiakkaan asialla /$c[toimittaneet] Päivi Almgren, Päivi Jokitalo.
*260  $aHelsinki :$bAvain,$c2011.
*300  $a271 s. :$bkuv., kartt. ;$c21 cm.
*500  $aKohdeyhteisö: Yleisradio. Oulun kaupunginkirjasto - maakuntakirjasto. Espoon kaupunginkirjasto - maakuntakirjasto. Turun kaupunginkirjasto - Varsinais-Suomen maakuntakirjasto.
*650 7$aasiakaslähtöisyys$2ysa
*650 7$akirjastot$2ysa
*650 7$ayleiset kirjastot$2ysa
*650 7$akirjastopalvelut$2ysa
*650 7$aasiakaspalvelu$2ysa
*650 7$apalvelumuotoilu$2ysa
*650 7$adialogisuus$2ysa
*650 7$aosallistaminen$2ysa
*650 7$aasiakkaat$2ysa
*650 7$akäyttäjät$2ysa
*650 7$apalaute$2ysa
*650 7$atieto$2ysa
*650 7$ahyödyntäminen$2ysa
*650 7$asähkökirjat$2ysa
*650 7$akäytettävyys$2ysa
*650 7$averkkopalvelut$2ysa
*650 7$akehittäminen$2ysa
*650 7$astrategia$2ysa
*7001 $aJokitalo, Päivi.
*852  $lKIRJASTO
*979  $a0000031004
*999  $aMikroMarc$b[Kirja]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Asiakaslähtöisyydestä keskustellaan runsaasti, kirjastoissa ja muualla, mutta onko sitä? Ja jos on, niin missä? Asiakaspalvelusta ja asiakkaiden rooleista puhutaan kymmenen kaunista ja saman verran hyvää. Teorian ja käytännön välillä on kuitenkin kuiluja, eikä käyttäjien kuuleminen tai osallistaminen kirjastopalveluiden suunnittelussa aina toteudu. Mikä on asiakkaan rooli ja kenen asialla nykyiset kirjastojen asiakkuudesta ponnistavat kehitystrendit lopulta ovat? Kirjasto 2012 -kirjassa tarkastellaan tapoja, joilla asiakkaat on huomioitu tai otettu mukaan kirjaston toiminnan ja palveluiden suunnitteluun ja kehittämiseen. Artikkeleissa esitellään käytännöllisiä ja tutkimuksellisia hankkeita, kerrotaan tavoista kerätä asiakastietoa toiminnan tueksi, mietitään kirjaston ystävien ja toisaalta ei-käyttäjien merkitystä sekä selvitetään käyttäjäkokemuksen syntymistä ja verkkopalveluiden käytettävyyden olemusta.

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
51635Saatavana Kukkulan kirjasto - Pääkokoelma02
69472Saatavana Kukkulan kirjasto - Pääkokoelma02