Gradian verkkokirjasto

Palvelu ammattina
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Eräsalo Ulla.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Palvelu ammattina
Julkaistu
  • Restamark, Helsinki : 2011.
UDK-luokituskoodi
Ulkoasutiedot
  • 141 s.
  • kuv.
  • 23 cm.
Asiasana
ISBN
  • 978-951-9185-75-0
*00000843nam a22002894a 4500
*0019634
*00520200525075510.0
*008110421s2011\\\\fi\||||||||||\||||||fin|c
*020  $a978-951-9185-75-0
*035  $a31312
*035  $a(PrettyLib)0000031312
*0410 $afin
*080  $aUDK:658
*100  $aEräsalo Ulla.
*24510$aPalvelu ammattina /$cEräsalo Ulla.
*260  $aHelsinki :$bRestamark,$c2011.
*300  $a141 s.
*300  $bkuv.
*300  $c23 cm.
*650 7$apalveluammatit$2ysa
*650 7$aasiakaspalvelu$2ysa
*650 7$avuorovaikutus$2ysa
*650 7$asosiaalinen vuorovaikutus$2ysa
*650 7$asosiaaliset taidot$2ysa
*650 7$apalveluala$2ysa
*852  $lERÄSALO
*979  $a0000031312
*999  $aMikroMarc$b[Kirja]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Miten toimin, jotta asiakkkaani on tyytyväinen ja tulee toistekin? Palvelu on vuorovaikutusta, jonka sujumiseen vaikuttaa moni asia, jopa asiakas itse. Palvelu on yksi tärkeimmistä työkaluista, joiden avulla yritys saavuttaa liiketoiminnan tavoitteensa. Tämän kirjan keskiössä on asiakaspalvelija. Hänet nähdään ammattilaisena, joka ottaa vastuuta ja ohjaa toimintaansa niin, että palvelutapahtuma onnistuu. Toista ei voi muuttaa, mutta omaa käyttäytymistään muuttamalla voi vaikuttaa toiseen ihmiseen ja hänen käyttäytymiseensä. Kirjassa käsitellään aluksi palvelun olemusta ja sen jälkeen omina lukuinaan ihmisen persoonallisuutta, hänen toimintaansa vaikuttavia tekijöitä, oppimista, ihmiskäsitystä, asiakaspalvelijan roolia ja palvelun vuorovaikutusta sekä työpaikan ja työnteon hengen merkitystä. Kirja sisältää runsaasti esimerkkejä todellisista palvelutilanteista ja niihin liittyviä pohdinta- ja keskustelutehtäviä. Tavoitteena on herättää ajattelemaan, mikä omassa työssä on tärkeätä, mitä se vaatii ja mitä se antaa. Palvelu ammattina on tarkoitettu ensisijaisesti majoitus- ja ravitsemisalan koulutusohjelmiin toiselle asteelle ja ammattikorkeakouluihin, mutta se soveltuu muidenkin palvelualojen oppilaitoksiin. Ulla Eräsalo on opettanut pitkään asiakaspalvelua, esimiestoimintaa ja henkilöstöjohtamista hotelli- ja ravintola-alan oppilaitoksissa Tampereella. Hänellä on myös kokemusta alan asiakaspalvelu- ja esimiestehtävistä sekä Suomessa että ulkomailla. Häneltä on aiemmin ilmestynyt teos Käytännön henkilöstöjohtaminen majoitus- ja ravitsemisalalla (Restamark, uudistettu painos 2011).

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
52057Saatavana Kukkulan kirjasto - Priimus-kokoelma658
67951Saatavana Viitaniemen kirjasto - Pääkokoelma658