Gradian verkkokirjasto

StratMark : strateginen markkinointiosaaminen
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Tikkanen, Henrikki,
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • StratMark : strateginen markkinointiosaaminen
Muut nimekkeet
  • Strateginen markkinointiosaaminen
Julkaistu
  • Talentum, Helsinki : 2009 (Hämeenlinna : Kariston Kirjapaino)
UDK-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot
  • 156 sivua : kuvitettu ; 22 cm
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa
  • Economica, ISSN 1796-1130 ; 50
Yleinen huomautus
  • Lisäpainokset: 2. p. 2010.
  • S. 119-136: Määritelmät.
Huomautus sisällöstä
  • S. 119-136: Määritelmät.
  • 1. Ensin markkinoinnista. -- 2. Markkinoinnin rooli. -- 3. Asiakaslähtöiset prosessit. -- 4. Panos ja tulos. -- 5. Opi ja kehity. -- 6. Lopuksi. -- 7. StratMark-manifesti.
Asiasana
Henkilönnimi
  • Vassinen, Antti, kirjoittaja.
Kontrolloimaton nimeke
  • Strateginen markkinointiosaaminen.
  • StratMark-hanke.
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke
  • Economica, 1796-1130 ; 50.
ISBN
  • 978-952-14-1435-0
*00004932cam a22009974i 4500
*0019781
*00520220831172732.0
*008090528s2010    fi ||||      |00| 0|fin| 
*015  $afx915247$2skl
*020  $a978-952-14-1435-0$qsidottu
*0243 $a9789521414350
*0248 $aA1402010
*035  $a(FI-MELINDA)005271499
*040  $aFI-NL$bfin
*0410 $afin
*042  $afinb
*072 7$a75.2$2kkaa
*080  $a658.8$21974/fin/fennica
*080  $a65.012.4
*080  $a658.89
*084  $a69.3$2ykl
*1001 $aTikkanen, Henrikki,$0(FI-ASTERI-N)000108298
*24510$aStratMark :$bstrateginen markkinointiosaaminen /$cHenrikki Tikkanen, Antti Vassinen.
*24630$aStrateginen markkinointiosaaminen
*260  $aHelsinki :$bTalentum,$c2009$e(Hämeenlinna :$fKariston Kirjapaino)
*300  $a156 sivua :$bkuvitettu ;$c22 cm
*336  $ateksti$btxt$2rdacontent
*337  $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338  $anide$bnc$2rdacarrier
*4901 $aEconomica,$x1796-1130 ;$v50
*500  $aLisäpainokset: 2. p. 2010.
*500  $aS. 119-136: Määritelmät.
*5052 $aS. 119-136: Määritelmät.
*5050 $a1. Ensin markkinoinnista. -- 2. Markkinoinnin rooli. -- 3. Asiakaslähtöiset prosessit. -- 4. Panos ja tulos. -- 5. Opi ja kehity. -- 6. Lopuksi. -- 7. StratMark-manifesti.
*650 7$amarkkinointi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
*650 7$astrategiat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4632
*650 7$atuloksellisuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5864
*650 7$avaikuttavuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1655
*650 7$aosaaminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8343
*650 7$aasiakaslähtöisyys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7613
*650 7$aasiakastiedot$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p20776
*650 7$aliiketoimintamallit$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p21761
*650 7$aasiakkuudenhallinta$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8530
*650 7$aprosessit$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2111
*650 7$atavoitteet$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2747
*650 7$apanos-tuotosanalyysi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4256
*650 7$ayritykset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3128
*650 7$amyynninedistäminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9477
*650 7$astrateginen johtaminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5767
*650 7$ajohtaminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p554
*650 7$amainonta$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1232
*650 7$aasiakkaat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3294
*650 7$aasiakkuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8531
*650 7$atuotekehitys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2721
*650 7$akuluttajat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1397
*650 7$aliiketoimintaprosessit$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p24272
*650 7$amarknadsföring$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
*650 7$astrategier$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4632
*650 7$aresultatrikhet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5864
*650 7$averkningsfullhet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1655
*650 7$akunnande$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8343
*650 7$akundorientering$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7613
*650 7$akunduppgifter$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p20776
*650 7$aaffärsverksamhetsmodeller$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p21761
*650 7$akundhantering$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8530
*650 7$aprocesser$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2111
*650 7$amålsättningar$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2747
*650 7$ainput-output-analys$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4256
*650 7$aföretag$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3128
*650 7$asales promotion$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9477
*650 7$astrategisk ledning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5767
*650 7$aledarskap (verksamhetsledning)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p554
*650 7$areklam (marknadsföring)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1232
*650 7$akunder$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3294
*650 7$akundrelation$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8531
*650 7$aproduktutveckling$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2721
*650 7$akonsumenter$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1397
*650 7$aaffärsprocesser$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p24272
*7001 $aVassinen, Antti,$ekirjoittaja.
*7400 $aStrateginen markkinointiosaaminen.
*7400 $aStratMark-hanke.
*830 0$aEconomica,$x1796-1130 ;$v50.
*901  $bSISKUV, 500, 505$5FENNI$c20180621100342.0
*908  $afin
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Katso myös Valmennustiimi Eximian itseopiskelupaketti: EXIMIA: KAUPPATIETEIDEN ITSEOPISKELUMATERIAALI Kauppatieteiden yhteisvalinnan valintakoekirja 2010! Osta tästä kaikki neljä kauppatieteiden valintakoekirjaa pakettina 149,- euroa. Markkinointi on globaalissa kilpailussa noussut myös yrityksen ylimmän johdon keskeisimmäksi osaamisalueeksi. Se läpäisee yrityksen kaikki toiminnot ja organisaation tasot jokapäiväisestä taktisesta markkinoinnista ja myynnistä ylimpään johtoon. Markkina- ja asiakaskeskeisyys ovat menestyneimpien yritysten liiketoimintamallien ydinosaamista. StratMark: Strateginen markkinointiosaaminen hahmottaa suomalaisten yritysten markkinointiosaamisen keskeiset ulottuvuudet ja kehittämiskohteet. Kirja perustuu laajaa huomiota saaneen StratMark-tutkimusprojektin tuloksille. Projektin tavoitteena on kehittää suomalaisen markkinointiosaamisen tasoa ja erityisesti markkinoinnin tuloksien mittaamista.

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
52333Saatavana Kukkulan kirjasto - Priimus-kokoelma658.8