Henkilönnimi
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö Asiakaskokemus : palvelubisneksestä kokemusbisnekseen
Julkaistu Talentum, Helsinki : 2011.
UDK-luokituskoodi
Ulkoasutiedot
Yleinen huomautus Julkaistu myös e-kirjana ISBN 978-952-14-1686-6.
Asiasana
Henkilönnimi
ISBN
*00001127nam a22003614a 4500
*00114894
*00520200525075524.0
*008120109s2011\\\\fi\||||||||||\||||||fin|c
*020 $a978-952-14-1611-8
*035 $a38368
*035 $a(PrettyLib)0000038368
*0410 $afin
*080 $aUDK:658.8
*080 $aUDK:65.01
*1001 $aLöytänä, Janne.
*24510$aAsiakaskokemus :$bpalvelubisneksestä kokemusbisnekseen /$cJanne Löytänä, Katleena Kortesuo.
*260 $aHelsinki :$bTalentum,$c2011.
*300 $a232 s.
*300 $bkuv.
*300 $c22 cm.
*500 $aJulkaistu myös e-kirjana ISBN 978-952-14-1686-6.
*650 7$aasiakkuus$2ysa
*650 7$akokemukset$2ysa
*650 7$aliike-elämä$2ysa
*650 7$aasiakkaat $2ysa
*650 7$aasiakkuudenhallinta$2ysa
*650 7$ajohtaminen$2ysa
*650 7$aasiakaslähtöisyys$2ysa
*650 7$ayritykset$2ysa
*650 7$asosiaalinen media$2ysa
*7001 $aKortesuo, Katleena.
*852 $lLÖYTÄNÄ
*979 $a0000038368
*999 $aMikroMarc$b[Kirja]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Kuka johtaa asiakaskokemusta? Liian usein asiakaskokemusta johtaa yrityksen sijasta asiakas. Tämän täytyy muuttua. Tulevaisuudessa yritysten toiminta on yhä enemmän kokemusten ja niistä syntyvien tarinoiden luomista, sillä niiden pohjalta syntyvät ostopäätökset ja uskolliset asiakkuudet. Tämä kirja on poikkileikkaus asiakaskokemuksen johtamisesta. Se sisältää väittämiä, faktoja, mielipiteitä sekä konkreettisia esimerkkejä suomalaisista yrityksistä ja niiden tavoista johtaa asiakaskokemuksia.